איזה מסמכים צריך לתרגם לאנגלית כדי ללמוד במכללה

המסמכים שסטודנט יצטרך לתרגם תלויים במוסד אליו הוא פונה, ולכן תמיד מומלץ לברר מראש מה הדרישות שלו. ודא שאם המסמכים שלך אינם באנגלית ואתה מגיש תרגום, אז כל התרגומים מסופקים על ידי אנשים שהאישור שלהם עומד בדרישות לעיל. יש להגיש תרגומים לאחר אימות קפדני; אחרת, לא יתקבלו תרגומים.

על מנת להפוך את התרגום לרשמי

יש להקפיד על הכללים הבאים. שירות תרגום אם כל מסמך אקדמי שהוערך אינו באנגלית, חייב להיות מלווה בתרגום מוסמך לאנגלית. תהליך תרגום מסמכים משפה זרה לאנגלית נפרד מתהליך ההערכה, ולכן נדרש תשלום נפרד.

חברות החברות באיגוד המתרגמים האמריקאי (ATA) חייבות להגיש את כל דפי התרגום על גבי נייר מכתבים ולצרף כישורי תרגום (תעודות תרגום) בעת שליחת תרגומים

אוניברסיטאות, ממשלות ומעסיקים רבים דורשים תרגומים מוסמכים, מה שאומר שמתרגמים מקצועיים או חברות תרגום חייבים לצרף הצהרה חתומה המאשרת את שלמותם ותקפותם של המסמכים וניסיון התרגום שלהם.

מי שרוצה להעריך מאמרים אקדמיים שתורגמו לשפות שאינן אנגלית חייב תחילה להשיג מסמכים אלה מתורגמים על ידי מתרגמים מקצועיים וחסרי פניות

כל המסמכים שאינם באנגלית השייכים למסמכי הבקשה, כגון תמלול או מכתבי המלצה, חייבים להיות מתורגמים רשמית לאנגלית ולשלוח יחד עם המסמכים המקוריים. אם שפת ההוראה הרשמית של המוסד שלך אינה אנגלית, אנא צרף את מסמך שפת המקור ותרגום מילולי מאושר לאנגלית, וכן תעודת תואר/דיפלומה שהונפקה על ידי הסוכנות המנפיקה או מתרגם מוסמך.

התרגום חייב להיות נוכח בתקופת ההסמכה (אם התרגום לא נעשה באוניברסיטה שהנפיקה את התעודה

גיליון הציונים והתעודה עם חותמת). בדומה לתעודות, מומחי תרגום נדרשים להיות נוכחים (אם התרגום לא נעשה באוניברסיטה וחתימת המתרגם מאושרת על ידי האוניברסיטה). במידה והדיפלומה מתורגמת באוניברסיטה, אין צורך במתורגמן, אך במהלך תהליך זה חייב להיות נוכח בלשכת הנוטריון מתורגמן עצמאי. המועמדים יכולים להזמין תרגום של התמלילים שלהם מאנשי מקצוע או להשלים אותם בעצמם.

על המסמך לכלול את הכותרת המלאה, שם המוסד להשכלה גבוהה, תכנית אקדמית, אגדות סכמת הציונים / סולם, כותרות ומספר קורסים, שנת ומשך נוכחות, זיכויים והצבעות שהתקבלו. עבור סטודנטים להנדסה, התמליל חייב לספק פרטים של סמסטר 1 עד 6.

על הסטודנטים לספק לפחות 2 עותקים של גיליון הציונים של המכללה

כל התמלילים המוגשים לבית הספר לתארים מתקדמים חייבים להיות מתורגמים רשמית לאנגלית לצורך אימות. אוניברסיטאות במדינות מסוימות דורשות ממועמדים זרים לספק תרגומי דיפלומה מוסמכים (כמעט כל מדינות אירופה, ארצות הברית ובריטניה נדירות). חבילת המסמכים הנדרשת להתקבל לאוניברסיטה זרה כוללת תמיד עותק מתורגם של התעודה והתמלילים וכן התעודה המקורית.

התעודה שלך ומסמכים בית ספריים ואקדמיים אחרים כגון תמלילים ובקשות הם חלק חשוב מתהליך הגשת הבקשה למכללה

יש להעביר תכנית לימודים בית ספרית, היסטוריה אקדמית, אישורי תכנית, פעילויות חוץ לימודיות, תעודות התמחות וניסיון אקדמי אחר לתקף בחו"ל. כדי להתקבל לכל אוניברסיטה זרה, נדרשות גרסאות מתורגמות של מסמכים אלה.

עליך לתרגם את תוכנית הלימודים

תמליל ומסמכים רבים אחרים כנדרש על ידי המכללה בספרד. כחלק מתהליך זה, יש צורך בתרגום מסמכים רבים אם שפת מסלול הלימודים או שפת מדינת המגורים העתידית שונה מזו בה למדת עד כה או בה הוצאו המסמכים ל אתה. … תעודות סטודנטים, תעודות, גיליונות ציונים (הצהרות קריירה), קורות חיים, עבודת גמר, מכתבי המלצה, הצהרות אישיות, מכתבי קבלה, הצהרות הסמכה ועוד. לעיתים חברת תרגום צריכה לפנות למוסדות הלימוד שהכינו מסמכים אלו על מנת להבהיר תכנים כמו שמות נושאים ורמת וסוג הכישורים שהושגו.

מוסדות לימוד מסוימים דורשים ידע בשפת המדינה או לפחות אנגלית כדי לקבל תלמידים. אוניברסיטאות בארצות הברית דורשות מהסטודנטים לגשת לבחינות קבלה מסוימות לצורך קבלה.
למידע נוסף אודות איזה מסמכים צריך לתרגם לאנגלית כדי ללמוד במכללה באפשרותך לגשת לאתר mkr-law.co.il

כדי להגיש מועמדות מחו"ל אם המכללה שלך אינה מכללה אמריקאית כהגדרתה לעיל, אתה צריך להגיש מועמדות כסטודנט שנה א' בלבד בשנת הלימודים הראשונה שלך. עליך לעמוד בדרישות השליטה שלנו באנגלית בנוסף לדרישות הקבלה לתרגום כדי להגיש בקשה להרשאה לתרגום. שימו לב שכללי המבחנים הסטנדרטיים הנדרשים שלנו מתווספים לכל מבחני שליטה באנגלית הנדרשים.

לפני שתשקול את בקשתך

תצטרך גם לספק את כל המסמכים התומכים הנדרשים באנגלית. עם זאת, מסמכים אלו אינם נדרשים בעת הגשת הבקשה. כדי לשלוח את המסמכים הדרושים לאוניברסיטה הנבחרת, עליך לסרוק את המקור ואת התרגום של המסמך ולהעלות אותו לטופס הבקשה כקובץ מצורף.

חלק ממוסדות החינוך הזרים מבקשים לשלוח מסמכים בדואר

ולאחר מכן עותקים מתורגמים מאושרים של התעודה, התמליל נשלח במעטפה למדינה אחרת. בתי ספר מסוימים דורשים שליחת תמלול מקורי במעטפות סגורות ישירות מבית הספר הקודם. זהו מסמך חשוב עבור בתי ספר לטיפול בבקשות, לכן על המועמדים להגיש את התמלילים שלהם באנגלית.

המועמדים סורקים את התעודה המקורית והמתורגמת

גיליון ציונים ומסמכים נוספים הנדרשים על ידי האוניברסיטה, מורידים אותם יחד עם הבקשה, ושולחים אותם במייל או ישירות מאתר האוניברסיטה. הם מבקשים ממועמדים זרים לספק תרגום לאנגלית של עבודתם האקדמית ממוסד או מוסדות חינוך שהם למדו במדינת הולדתם. מועמדים ממדינות אחרות בדרך כלל פונים אלינו לתרגום מוסמך של העבודות המדעיות שלהם על מנת לעמוד בדרישות בתי הספר.

אנו מסוגלים לתרגם מסמכים אקדמיים מאנגלית לשפות זרות. אנו יכולים גם לתרגם תמלול שפה זרה, תעודות, תעודות סטודנט, מסמכי חיסון ואנגלית אחרת.

מכיוון שאנגלית

היא השפה העיקרית לחינוך ועסקים, יש צורך הולך וגובר לתרגם מסמכים אקדמיים לאנגלית מכל מספר של שפות מקור סטודנטים שבאים להמשיך את לימודיהם בארצות הברית ואנשים שמגיעים לעבוד בארצות הברית. מדינות חייבות להציג את האישורים שלהן באותו אופן כמו סטודנט הנוסע מחוץ לארצות הברית כדי ללמוד. בעת תרגום מסמכים לויזה, על הסטודנטים לבדוק שוב את הדרישות הרלוונטיות. עליהם לציין את סוג המסמכים הנדרשים, לאיזו שפה יש לתרגם אותם (שפת התוכנית עשויה להיות שונה מהשפה או השפות הרשמיות של המדינה), וכן מי מורשה לבצע את התרגומים וכיצד הם צריך להכשיר.