איך בודקים משכנתא

בבקשה למשכנתא, בדיקת דירוג האשראי שלך היא אחד הדברים הראשונים שרוב המלווים עושים. כשאתה מתכונן לרכוש את הבית הראשון שלך, זה יכול להיות מועיל לדעת מה המלווה שלך יחפש כשתחליט אם לאשר את בקשתך להלוואת דירה.

אם תגיש בקשה למשכנתא אצל שלושה או ארבעה מלווים שונים, או שברוקר המשכנתאות שלך יבצע עבורך לגו עבורך, תקבל השוואה בין תפוחים ותפוחים של הצעות הלוואות.

רכישת בית עם דירוג אשראי נמוך פירושה שאתה משלם יותר עבור המשכנתא שלך במהלך כל התקופה שיש לך את ההלוואה

לכן כדאי לבדוק ולנטר את דירוג האשראי שלך לפני שאתה מקבל משכנתא או הלוואה גדולה אחרת. אתה יכול לבדוק את ציון האשראי שלך באינטרנט או לדבר עם המלווה כדי לראות אם אתה זכאי למשכנתא על סמך הציון הנוכחי שלך. אם אתה מקבל רק את שיעורי המלווה, ייתכן שלא תהיה לך הזדמנות טובה לחסוך למשכנתא זו.

בדוק אם ההלוואה שייכת לפאני מיי או לפרדי מק: בדוק מי הבעלים של המשכנתא או תומך בה.

אם אינך יודע מי הם

תוכל לראות איזו סוכנות פדרלית מספקת או מבטחת את המשכנתא. מלווים למשכנתאות מושכים ציוני FICO משלושת המשרדים ומשתמשים בכל אחד מהם בעת קבלת ההחלטה הסופית שלהם. אם משכנתא נתמכת על ידי הממשלה, היא זכאית לתוכנית ביטוח המשכנתא של מינהל השיכון הפדרלי המופעלת על ידי פאני מיי או פרדי מק.

אם אתם מחפשים מישהו שידריך אתכם בתהליך המשכנתא בכל שלב

הסתכלו על צ'רצ'יל משכנתא או דברו עם מומחה להלוואות דירה. הם יבדקו את ציון ה- FICO שלך, היסטוריית האשראי ומצבך הכלכלי ויעזרו לך למצוא את המשכנתא האידיאלית שלך. בסופו של דבר המלווה יפנה את בקשת ההלוואה לספק המשכנתא שלך, שיבדוק את רשומותיך ויחליט אם אתה מוכן כלכלית למשכנתא. המלווה המשכנתא שלך כנראה יבדוק את שאר בקשת ההלוואה שלך כדי להחליט אם צריך להתאים את שיעור הבסיס שלך.

גלה לגבי סוגי המשכנתא ותהליך בעת רכישת הלוואת דירה ב- Shopping for Loans.com …

ביצוע שיעורי הבית שלך על יסודות מימון המשכנתא בשלב מוקדם יעזור לך להכיר כל אחד אחרים טובים יותר ולהתכונן להצלחה

הקפד לחקור ולבדוק סביב סוגים שונים של הלוואות כדי למצוא את אלה שאתה זכאי להם, בהתחשב במצבך הכלכלי. השתמש בחמשת הטיפים האלה כדי להתחיל במהירות בתהליך הלוואת המשכנתא שלך והשתמש בהם כדי למצוא מלווה טוב. בדוק עם מלווים ומשכנתאות למשכנתאות האם קניית נקודת הנחה להורדת שיעורך הגיונית עבורך.

מלווים ישירים הם המלווים משכנתאות ישירות לצרכנים

ומתווכים משכנתאות משלמים בכדי להבטיח את התעריפים הטובים ביותר. מלווים ישירים כמו פאני מיי ופרדי מק הם מלווים ישירים מכיוון שהם מספקים משכנתא ישירות לצרכנים. מחשבוני משכנתא יעזרו לכם להחליט אם אתם יכולים לעמוד בתשלומי המשכנתא. המלווים יעשו זאת עבורך על סמך דירוג האשראי, ההכנסה והחוב שלך, כמו גם היכולת שלך לעמוד בתשלום המשכנתא כולל ארנונה וביטוח. אתר הבנק שלך, כמו זה, יעזור בחקירה זו, אך הוא אינו זהה למחשבון משכנתא.

מצד שני, המלווים במשכנתאות צריכים להשתמש כמעט אך ורק בגרסה ייחודית של ציון ה- FICO. ספקי אשראי בחינם רבים אינם משתמשים במודל הניקוד "FICO" אותו מעניק המשכנתא שלך.

אם הרשות המקומית שלך מעמידה מידע זה לרשת באופן מקוון

תוכל לבדוק כי שטר הבעלות למשכנתא שלך נרשם אצל המלווה החדש שלך לפני שאתה קונה. אם אתה חושד בנושא זה, זה יכול להיות שקשור לכך שתראה את כותרת המשכנתא של הנכס שלך לפני שתשלם עליו, אבל זה יכול לקרות גם בלי לדעת כיצד למצוא את המסמך. חברת הכותרת שלך עשויה לבצע בדיקת נכס ראשונית שתציג את שם, כתובת וכתובת הנכס וכן את כל המסמכים הרלוונטיים האחרים. שאלה זו אולי נשאלת טוב יותר כאשר אתה יודע כמה כסף היית צריך לשלם עבור כותרות הנכסים.

זו שאלה חשובה, שכן דירוג האשראי שלך קובע את שיעור המשכנתא שלך והאם אתה זכאי להלוואה בכלל. זהו גורם מרכזי בקביעת שיעורי המשכנתא, אך גם בחישוב זכויות ההלוואות.

מרבית הלוואות המשכנתא הסטנדרטיות מחייבות את חברת המשכנתא להיות מקבל תשלום נוסף

אך ברוב פוליסות ביטוח בעלי הבית נדרש להנפיק להן צ'ק. אם המחאה בביטוח גבוהה מהמשכנתא שלך, המלווה רשאי לשמור את הסכום הנותר שאתה חייב להם במשכנתא שלך. חברות משכנתאות יכולות להשתמש בכסף זה כדי לשלם את המשכנתא, גם אם אינן רוצות בכך. מתווך המשכנתאות שלך יעשה את כל העבודה המשפטית עבורך על ידי הערכת בקשתך ותיאום מקרוב עם מספר מלווים על מנת לענות על צרכיך.