איך לבחור כרטיס קול איכותי

יש הרבה אפשרויות לכרטיסי קול, אך מסתבר שיש כיום מגוון רחב מאוד של כרטיסי קול באיכות גבוהה. בחירת כרטיס קול צריכה להיות תלויה במה שרוצים להשיג מבחינת הפקת מוסיקה. הבחירה בכרטיס הקול המתאים למערכת הסאונד שלך ואפקטים קוליים שלה יכולה להיות מורכבת, ולכן חשוב למצוא איזון טוב בין איכות הצליל למספר האפשרויות הקיימות. השלב הראשון בבחירת כרטיס קול הוא לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על כרטיסי קול ומולטימדיה. אתה בהחלט צריך לדעת את התכונות המדהימות שכרטיסי קול יכולים להציע ואת ההבדל שאתה יכול ליהנות מהוצאת הכסף הנוסף. כאשר אתה מחליט לקנות כרטיס קול, כמעט כל מי שיודע על מה הוא מדבר יגיד לך שאתה צריך לקנות כרטיס מקצועי ואיכותי. לאחר שבחרת כרטיס קול התואם למחשב שלך, יש לקחת בחשבון כמה דברים.

אם תבחר בכרטיס קול 7.1

וודא שיש לך מערכת רמקולים תואמת 7 ב -1 כדי לקבל את חווית הצליל המלאה. ישנם מספר כרטיסי קול איכותיים במחיר של 100 דולר או פחות, אך יהיו גם עלויות רבות נוספות שיש לשלם משם. AE-9 הוא 350 דולר, כך שיש בהחלט דרך זולה יותר להשיג צלילים באיכות גבוהה. אך כשמדובר בכך, כרטיס קול אינו יכול להבטיח שמע באיכות גבוהה במחיר סביר, בין אם מדובר בכרטיס באיכות גבוהה ובין אם בכרטיס זול.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור כשקונים כרטיס קול

הוא שעליכם להשתמש בו בנוסף לכרטיסי הקול. בעוד שחלק מכרטיסי הקול המובנים אינם גורמים לבעיות, נדרש כרטיס קול מיוחד אם אתם זקוקים למערכת סאונד איכותית כמו מערכת רמקולים 7 ב -1 או אפילו רמקול סטריאו מן המניין.

לוח האם של המחשב שלך אולי כבר מכיל כרטיס קול מתאים

אך ניתן לשפר זאת באמצעות כרטיס קול טוב. אם אתם מחפשים את כרטיס הקול הטוב ביותר אי פעם, זה עשוי להיות זה בשבילכם. לוח האם שלך כבר יקבל איכות צליל מעולה, ולכן זה לא ממש שימושי אם אתה רוצה לנגן. כרטיסי הקול של Godshark PCIe הם הטובים למי שצריך אותם, במיוחד אם הם רוצים להקליט סרט או שמע.
למידע מורחב אודות איך לבחור כרטיס קול איכותי ואודיו וידאו יש לבדוק ב- audiovideo.co.il

אם אתם מחפשים כרטיס קול USB בעל איכות צליל טובה, צריכת חשמל טובה וביצועים טובים, זה המקום הנכון עבורכם.

הערה

לפני השדרוג לכרטיס קול, מומלץ לוודא שהרמקולים והאוזניות מספיק טובים, אחרת בקושי תבחינו בהבדל באיכות הצליל בין מערכת השמע שלכם לבין מערכת הסאונד של המחשב. אם יש לך מחשב יוקרתי עם צריכת חשמל גבוהה וביצועים טובים, כרטיס קול זה ישפר משמעותית את איכות הצליל של המערכת שלך.

עם זאת

כדי להשיג את ביצועי השמע הטובים ביותר, חפש כרטיס קול עם מעבד שמע משולב. אם אתה רוצה לספק יותר כוח על לוח אם משולב, אתה צריך כרטיס 7.1 ערוצים. וודאו שקיבלתם לא רק רמקולים 7 ב -1 למערכת שלכם, אלא גם כרטיס קול תואם 7-1 המפיק את המירב מהערוצים הנוספים. אתה יכול לקבל 7/1 ערוצים של צליל היקפי פשוט על ידי הכנסת כרטיס הקול לחריץ כרטיס ה- PCI של המחשב שלך.

אם אתה רוצה מיקרופון לכנסים או למשחקים מקוונים

ודא שבכרטיס הקול שלך יש גם מיקרופון. אם אתה קונה DAC או מגבר שיכולים להתעדכן בעלות התקנת כרטיסי הקול בחריץ כרטיסי ה- PCI, בחירה חכמה היא Sound BlasterX G6. קניית ISA תשמור עליו זמין גם אם אחד מלוחות האם שלך הוא נורא. כרטיס זה מהווה תחליף טוב אם לוח האם המשולב של כרטיס הקול שלך מת ואתה זקוק לכרטיס קול תקציבי מוצק אם אין כרטיס קול זול.

אם אתה מפיק מוסיקה ומחפש מכונת הקלטה

כרטיס קול הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, במיוחד אם אתה חושב שרבים מהרכיבים בהם תשתמש דורשים כניסות ויציאות מסוימות המספקות רק כרטיסי קול. אם אתה רוצה לחסוך כסף במחשב שלך ואם אתה יכול, אז כרטיס קול יכול להיות אחד ממרכיביו לשם כך. כרטיסי קול הם תוספת שאינה חובה עבור כל המחשבים, אך שימושית מאוד עבור מי שמפיק מוזיקלי.

הם עוזרים לך להפיק צליל יוצא מן הכלל עם אוזניות רגילות

אך במקרים מסוימים תזדקק לכרטיס קול כדי להשיג את הצליל לאיכות שהוא אמור להיות. זה לא מומלץ לאודיופילים, עורכים או מומחים טכניים ורק לשחקנים שרוצים את איכות הצליל הטובה ביותר האפשרית לחוויית המשחק שלהם.

למידע אודות כרטיס קול איכותי נא לבדוק ב- audiovideo.co.il