דרגון בול סופר

ב- 28 באפריל 2015, Toei Animation הכריזה רשמית על הסרט השני של דרגון בול סופר, שיוצג בהפקה מוקדמת החל מה -4 ביוני 2019. במסיבת עיתונאים בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בטוקיו בטוקיו, יפן, שם נמצאת כיום ההפקה התקדמות, סרט "דרגון בול סופר" שני אושר רשמית על ידי מנכ"ל טויי, אקיו אייוקו, כסרט הבא בזכיינית דרגון בול, סרט ההמשך לסרט הראשון, ב- 29 באפריל 2016.

פורסם ב דרקון הרשמי עמוד הפייסבוק של Ball Super ואז הועלה לטוויטר

אייוקו הסביר בהצהרתו כי יש כבר תוכניות לסרט ההמשך ל"דרגון בול סופר "כמו גם לסרט הקרוב בסדרה. מפיק ברולי, נוריהירו היאשידה, אישר גם את טענותיו של אי, ואישר כי אכן סרט סופר של דרגון בול נמצא בפיתוח. Toei Animation, האולפן שעומד מאחורי ה- Dragonball IP מאז 1986, לא התייחס לידיעה.

אני חושב שעם הסרט הזה נכיר את דרגון בול סופר, המכונה "דרגון בול אולטרה". הסרט ברולי גרם לי לרצות יותר, אבל דרגון בול סופר אנימה בהחלט ירווה את צמאוני לעוד סרטי אקשן והרפתקאות פעולה של דרגון בול.

2018 היה שלי והזכיר לי כמה אני אוהב את כל הדברים דרגון בול. אני אומר זאת: אם יש סיפור אחד או יותר עכשווי, אוהדי דרגון בולס צריכים לקבל אותם על מה שהם, גם אם זה לא מצחיק להסתכל עליהם כמו שהם היו, או תהומי כמו שחשבתי.

דרגון בול GT בכללותו מזכיר עידן קודם של דרגון בול מבלי לקחת צעד אחורה לשלטון

אמנם אלמנטים רבים של ההמשך הרשמי הושמטו, אך כמה אוהדים לעגו לו על כך. צורת ה- Super Saiyan 4 הוצגה והיא עדיין מדהימה ומשמעותית עבור דרגון בול, למרות שהיא אינה נחשבת לקאנון בשל העובדה שהסופר משמש בצורה שונה מגלגולה המקורי בסדרה המקורית.

בזמן ש- Vegeta נמצא על כדור הארץ ודרגון בול סופר יוצא, כל דבר בעולם אינטנסיבי. הכל מתחיל עם הקודם, כשגוקו ומורו כבר לא תוקפים אחד את השני – אלא אם כן הם בלתי ניתנים לעצירה.

Attack on Fanboy מדווח שדרגון בול סופר פרק 39 יכול להיות הפרק הטוב ביותר בסדרה עד כה

תגיד מה אתה אוהב על דרגון בול סופר בכללותו, אבל הפרק הזה מושלם בכל צעד ובכל דרך. הקרב בין גוקו להיט מתחיל מאפס – קדימה, וזה אחד מאותם פרקים שעליכם לצפות.

דרגון בול סופר מייצג גם אבן דרך עבור Vegeta, מכיוון שהוא מעתיק באי רצון את אחת החתימות של גוקו. ברגע מזעזע, לעומת זאת, דרגון בול סופר מוסיף טכניקה מוכרת למערך המשחק שלה.

Dragon Ball Heroes הציגו את Time Patrol, גרסת זמן ומסע לציר הזמן של Dragon Ball GT. במהלך שיאו של הקרב של סופר סאיין 4 גוגטה עם אומגה שנרון בתום סדרת אנימה, קסנו וטרונקס מובילים את סיירת הזמן אל ציר הזמן שלהם בחיפוש אחר חתימתו של גוקו.

דרגון בול סופר מתחיל בטקס המאפשר לסאיין לבצע טרנספורמציה קרבית אלוהית על ידי תקשור של חמישה סייאים נוספים לאנרגיה שלהם עבור המקבל

גוקו לומד את הטקס שמבוצע כדי להפוך לאל סאיאי סופר ומשתמש בכדורי הדרקון כדי לזמן את שנרון. בזמן שגוקו וגטה מתאמנים עם בארוס וויס, שרידי צבא פריזה אוספים כמה כדורי דרקון כדי להחיות אותו. פריזה מפר את הסכמתו להציע את שירותיו ליקום האחד עשר בכך שהוא מציע את שירותיו לג'ירן ולצבאו תמורת חזרתם של גיבורי דרגון בול, בעוד גוקו וג'טה ממשיכים להילחם בג'ירנס.

ימחה

שנאלץ לשבת בצד במהלך סאגת הזהב של פריזה ולא הוזמן להצטרף לצוות הכוח בטורניר של גוקו, יקבל פרק אחד בלבד עם המוקד העיקרי עליו. הוא מאחד כוחות עם קיד בואו, שמחזיק את העולם הבא ופוגש את גוקו, וגטה, בארוס, וויס ושאר גיבורי הדרקון. דרגון בול סופר ממשיך עם חזרתם של גוקו וגטה ליקום האחד עשר והקרב שלהם נגד צבא פריזה, אך הוא חוזר לתפקידו המקורי בדרגון בול אולטרה, ומספק בעיקר הקלה קומית ולא לוקח חלק בקרבות. אני רוצה לומר לו אריגאטו גוזימאסו גדול, כי DragonBall Ultra היה איכשהו צולע.

בתמיכת Box Box Mojo

דרגון בול סופר וברולי הצליחו להרוויח מעל 100 מיליון דולר ברחבי העולם, קבעו שיא חדש לסדרת דרגון בול וקבעו שיאים חדשים לכל סדרת דרגון בול. כאן ריכזנו רשימה של 10 הסרטים המצליחים בכל הזמנים עבור כל הזכייניות של דרגון בול. דרגון בול סופר ישוחרר בבתי הקולנוע הזרים בדצמבר 2018, עם יציאה בינלאומית ב -20 בדצמבר 2019. בשבוע הראשון שלו ביפן הוא הכניס יותר מ -100 מיליון דולר ברחבי העולם, הסרט השני ברווח הגבוה ביותר מסוגו בהיסטוריה .