טיסה ישירה לפוקט – תל אביב פוקט כל מה שצריך לדעת!

אל על, חברת התעופה הלאומית של ישראל, מכריזה על קו ישיר חדש לפוקט, תאילנד, מרחיבה את הרשת שלה ומציעה לנוסעים אפשרויות נסיעה נוספות.

עידן חדש של טיולים: המסלול הישיר של אל על לפוקט

בעולם הטיולים, תמיד יש משהו חדש ומרגש באופק. ועבור אל על, האופק החדש הזה הוא פוקט. החל מנובמבר 2023, חברת התעופה הלאומית של ישראל תשיק קו ישיר לגן העדן התאילנדי. זהו מחליף משחק למטיילים ישראלים שרוצים לחוות את היופי והתרבות של דרום מזרח אסיה ללא הטרחה של עצירות ביניים וטיסות המשך.

  • נוחות ונוחות:
    אחד היתרונות הגדולים של המסלול הישיר החדש של אל על הוא הנוחות שהוא מציע. במקום לבלות שעות במעבר ולהתמודד עם הלחץ של ריבוי טיסות, מטיילים יכולים כעת ליהנות מנסיעה חלקה מתל אביב לפוקט. בנוסף, עם המוניטין של אל על בשירות יוצא דופן, הנוסעים יכולים לצפות לחוויית טיסה נוחה ומהנה.
  • צי מודרני:
    כדי לאפשר את הנתיב החדש הזה, אל על תציג את המטוס החדש ביותר שלה, בואינג 787 דרימליינר. מטוס חדיש זה נועד לשפר את חווית הטיסה לנוסעים. עם תכונות כמו חלונות גדולים יותר, איכות אוויר משופרת ונסיעה חלקה יותר, מטיילים יכולים להגיע לפוקט כשהם רעננים ומוכנים לחקור.
  • תרבויות מחברות:
    מעבר ליתרונות המעשיים של מסלול ישיר, לחיבור החדש הזה בין ישראל לתאילנד יש פוטנציאל להעשיר את שתי התרבויות. ככל שיותר ישראלים מבקרים בפוקט, תהיה להם הזדמנות ללמוד על מסורות ומנהגים תאילנדיים, ולהיפך. חילופי רעיונות וחוויות יכולים רק להוביל ליותר הבנה והערכה בין שתי המדינות הללו.

 

מטוס אל על ממריא, כשברקע קו החוף היפה של פוקט
מטוס אל על ממריא, כשברקע קו החוף היפה של פוקט

איך זה ישפיע על התיירות בין ישראל לתאילנד?

למסלול הישיר החדש בין תל אביב לפוקט צפויה השפעה משמעותית על התיירות בין ישראל לתאילנד. בעוד תאילנד היא כבר מזמן יעד פופולרי עבור מטיילים ישראלים, המסלול הישיר החדש יהפוך אותה לנגישה ואטרקטיבית עוד יותר. הנה כמה דרכים שבהן הקשר החדש הזה יכול להשפיע על התיירות:

  • 1. נסיעות מוגברת:
    עם מסלול ישיר, סביר יותר שמטיילים יבחרו בפוקט כיעד שלהם. הדבר עלול להוביל לעלייה בנסיעות הכוללות בין ישראל לתאילנד, מכיוון שיותר אנשים ינצלו את הנוחות של טיסה ישירה.
  • 2. תיירות מגוונת:
    בעוד תאילנד היא כבר יעד פופולרי עבור ישראלים, המסלול הישיר החדש עשוי לעודד מגוון מגוון יותר של מטיילים. למשפחות, זוגות ומטיילים בודדים יש סיכוי גבוה יותר לבקר בפוקט עכשיו כשקל יותר להגיע לשם.
  • 3. קשרים מחוזקים:
    המסלול הישיר החדש עשוי לסייע גם בחיזוק הקשרים בין ישראל לתאילנד. ככל שיותר ישראלים מבקרים בתאילנד, תהיה להם הזדמנות ללמוד על התרבות התאילנדית ולהתחבר לקהילה המקומית. זה יכול להוביל ליותר הבנה ושיתוף פעולה בין שתי המדינות.
  • 4. השפעה כלכלית:
    התיירות היא תורם מרכזי הן לכלכלת ישראל והן לכלכלת תאילנד. המסלול הישיר החדש יכול לעזור להגביר את התיירות וליצור הזדמנויות עסקיות חדשות עבור שתי המדינות.
  • 5. תיירות בת קיימא:
    ככל שהתיירות גדלה, חשוב לקחת בחשבון את ההשפעה על הסביבה המקומית והקהילה. גם ישראל וגם תאילנד עשו צעדים לקראת נוהלי תיירות בת קיימא, והחיבור החדש בין שתי המדינות עשוי לעודד שיתוף פעולה נוסף בתחום זה.

 

תיירים ישראלים נהנים משוק תאילנדי מסורתי בפוקט
תיירים ישראלים נהנים משוק תאילנדי מסורתי בפוקט

מה הלאה עבור אל על? תוכניות עתידיות והרחבות

אל על תמיד הייתה מחויבת לספק שירות יוצא דופן ולהרחיב את ההיצע שלה כדי לענות על הצרכים המתפתחים של המטיילים. אז, מה הלאה עבור חברת התעופה? תחום מיקוד אחד הוא המשך הרחבת רשת היעדים שלהם.

בנוסף לפוקט, אל על הכריזה לאחרונה על קווים חדשים לאתונה, ליסבון ודובאי. על ידי הוספת היעדים הפופולריים הללו לסגל שלהם, חברת התעופה מעניקה לנוסעים אפשרויות נוספות לחקור את העולם.

תחום מיקוד נוסף של אל על הוא שיפור חווית הלקוח. החל מהצגת אפשרויות בידור חדשות בטיסה ועד לשיפור הסעודה על הסיפון, חברת התעופה תמיד מחפשת דרכים להפוך את המסע למהנה כמו היעד.

ובנוגע לטכנולוגיה, גם אל על מתקדמת. חברת התעופה השיקה לאחרונה אפליקציה חדשה לנייד שנועדה לייעל את חווית הנסיעה. עם תכונות כמו צ'ק-אין נייד ועדכוני טיסה בזמן אמת, האפליקציה מקלה על הנוסעים להישאר מחוברים ומעודכנים לאורך כל נסיעתם.

כמובן שאף אחת מהתוכניות הללו לא תתאפשר ללא מחויבות חזקה לקיימות. אל על מכירה בחשיבות של צמצום טביעת הרגל הפחמנית שלהם ונקטה בצעדים כדי למזער את השפעתם על הסביבה. מהשקעה במטוסים חסכוניים יותר בדלק ועד לצמצום הפסולת על הסיפון, חברת התעופה פועלת ליצירת עתיד בר-קיימא יותר לנסיעות.

אלעל פוקט:

מספר טיסה תאריך עזיבה עיר מוצא עיר הגעה
LY541 1 במרץ, 2021 תל אביב פוקט
LY542 8 במרץ, 2021 פוקט תל אביב
₪3,000 ILS 850 דולר דולר אמריקאי
13 שעות 0 שבועי בואינג 787-9

קו אל על פוקט מהווה אבן דרך משמעותית עבור חברת התעופה, המספק לנוסעים יעד חדש ומרגש תוך חיזוק הקשרים בין ישראל לתאילנד.