מנעולנים שמחליפים מנעולים

שירות מנעולן יסיר את המנעול הישן, יתקין חדש ויצור מפתח חדש. תיקונים רבים למנעולי רכב שהמנעולנים שלנו יכולים לעזור לכם בהם כוללים הסרת חלודה של המנעול, החלפת צילינדר ברכב, הסרת מפתחות תקועים ומנעולים תקועים. החל מפריצה למנעול ועד החלפת דלת שלמה, שירות מנעולן ברעננה יכול לעזור.

להחלפת המנעולים

מנעולן ברעננה משנה את מנגנון הנעילה המכני כדי לומר שהמפתח הישן כבר לא יכול לפתוח את הדלת. תיקון מחדש הוא תהליך הדורש שימוש במפתח המקורי, כך שאם אין לך כזה, יהיה עליך להחליף את כל המנעול. המשמעות היא ששירות המפתחות מסיר את המנעול מהדלת ומחליף אותו במערכת מפתחות חדשה.

Rekeye, לעומת זאת, שונה במקצת, מכיוון ששירות המפתחות מחליף את מפתחות העבודה במנעול במקום לשמור על המנעול. החלפת מפתחות וסיכות היא פשוטה יחסית, שכן ניתן לשנותם או לסדרם מחדש כך שהמפתח הישן כבר אינו פועל יחד עם המנעול החדש.
בכדי לראות פרטים נוספים בתחום של מנעולנים שמחליפים מנעולים כדאי לבקר ב-

עם מפתח ההתאמה הנוכחי שלו, הדרך היחידה לנעול מחדש את המנעול היא לפתוח אותו, ולמרות שזו לא בעיה עבור מנעולן מרעננה מיומן, ישנן עלויות נוספות, מה שהופך את יקר החלפת המנעול ליקר יותר.

אם איבדת עותק של המפתח הישן שלך וחושש למצוא אותו ולגשת לביתך

תוכל להקיש את המנעול מחדש גם אם המפתח אינו פועל. אם תאבד את המפתח למנעול ותחליף אותו בזול, Rekeye Locks הוא שירות מפתח המסוגל להצפין מחדש את המנעול ללא המפתח. כאשר אתה עובר לראשונה לבית חדש, סיווג מחדש של הטירה שלך היא דרך נוחה להבטיח שלאף אחד לא יהיו את המפתחות לבית החדש שלך חוץ ממך ומשפחתך.

לדוגמה

אם אתה עובר לבית חדש ואינך יודע למי יש את המפתחות, איבדת ערכת מפתחות או פחד למצוא אותם, הגיוני לנעול מחדש את המנעול על הדלת שלך. אם מפתח הבית שלך נגנב, אחת ההוראות הראשונות שלך היא לשנות את המנעול כך שאף אחד לא יקבל גישה לבית שלך. לדוגמה, ייתכן שאין לך מפתח פועל למנעול הדלת שלא אבד, כך ששירות מפתחות יכול להצפין אותו כך שיצטרך לאסוף אותו כדי לשלוף את הגליל.

אם אין לך עותק אחד של המפתח המקורי

שירות המנעולן ברעננה יצטרך לבחור את המנעול, מה שאומר עלויות עבודה גבוהות יותר עבורך. במקרים שבהם התקנת מנעול אחד או יותר אך עדיין אין ברשותך מפתח, יהיה עליך להשוות את עלות המנעול החדש למפתח הדורש עבודה נוספת בכדי לקבל החלטה מושכלת אשר חסכונית יותר.

מחירי שירות המפתחות נעים בין 75 $ ל -250 $ לרכב ובין 75 $ ל -200 $ לבית תלוי באיזו תדירות אתה צריך לפתוח את המנעול

כדי להחליף את המנעול. החלפת מפתחות הבית היא יחסית זולה, אך עבור רוב האנשים הזקוקים לשירות מפתחות לצורך מפתח מחדש של מנעול, העלות הכוללת יכולה להיות גבוהה בהרבה. העלות הממוצעת של שכירת שירותי מנעולן נעה בין 100 $ ל -200 $ כאשר בעל הבית הממוצע מוציא 150 $ על מפתח חדש למנעול בית מורכב כגון מנעול פרופיל או מערכת נעילה של 3 נקודות הניתנת להחלפה במערכת מפתחות.

אם יש לך מנעול של מותג אחר בבית וברצונך להשתמש באותו מפתח

יהיה עליך להחליף את המנעול, אך אם מדובר באותו מותג ובעל אותו סוג מפתח, תוכל פשוט לנעול אותו בעזרת מפתח. אם יש מנעולים של מותגים שונים ברחבי הבית שלך, כולל במוסך, ואתה צריך להחליף אותם, Rekeye מקבל מפתח אחד. ניתן להשיג את הנוחות של לספק לכל המנעולים מפתח אחד עם Rekeye כל עוד יש לך את אותם מנעולים בכל הדלתות.

אם אתה רוצה להגן על הבית שלך באמצעות עותק מפתח קיים, תוכל לאפס את המנעול כך שיעבוד עם המפתח החדש. אתה יכול לקנות מנעול חדש בחנות בבעלות פרטית או במנעולן ברעננה בבעלות פרטית ולהצפין אותו למפתח.

קח את המנעול מהדלת בעזרת מברג

קח אותו לחנות החומרה המקומית או לחנות המפתחות והטכנאי יאבטח עבורך את המנעול תמורת $ 5 עד $ 10. ניתן לנעול מחדש את מנעולי דלת הרכב, כך שכאשר מחליפים את דלת המכונית, יש צורך במנעול ובמפתח החדש כדי לפתוח את הדלת. עלות המנעול, העבודה והמפתח להחלפת מנעול ארגז מכתבים הם שירותי המפתח המתקדמים לתוך המנעול כשאין לך את המפתח להחלפתו במנעול חדש.

אם הלקוחות אומרים לנו שהם רוצים להחליף את מנעולי דלת המכונית שלהם כי יש להם או רוצים להחליף מפתח לרכב בצורה לא נכונה

נודיע להם על האפשרות להחליף את הכוס הפנימית של המנעול במנעול הפוך להחלפת המכונית. מנעול דלת. נעילת מנעול דלת חדש פירושה פירוק גליל המנעול ושינוי הסיכות כך שניתן להפעיל את המנעול בעזרת מפתח אחר. כאשר אתה מבקש ממומחה לנעול מחדש מנעול לרכב, הוא ישנה את המנעול הנוכחי כדי לפתוח אותו בעזרת המפתח החדש.