עדכוני חדשות מוול סטריט

פייסבוק מתכננת לבצע שינויים באלגוריתם הניוזפיד שלה בשנת 2017 כדי להפחית את השפעתם של אתרי חדשות שמאלניים כמו וול סטריט ג'ורנל, והמנכ"ל מארק צוקרברג אישר באופן אישי את התוכנית, כך מדווח הוול סטריט ג'ורנל. אחת השאלות שהיו לצוות הייתה האם הוספת עדכוני WSJ תביא לקניבליזציה או תשפר את נוכחותם של עדכוני חדשות שאוצרו על ידי האדם. פוסט של הניו יורק טיימס שהופץ באופן נרחב ברשתות החברתיות עזר להצית את האש.

אם אתה מחפש מגזין

אל תחפש רחוק יותר מהניו יורק טיימס או מהוול סטריט ג'ורנל, אך אם לא תקרא אותו, לא תמצא שום דבר, לא משנה איך תקרא אותו . אם רוב חסידי המדיה החברתית שלך אינם יכולים לגשת למאמר מכיוון שאין להם מנוי לפרסום, אינך יכול לשתף מאמר בוול סטריט ג'ורנל (WSJ).

באתר האינטרנט של CNBC יש הרבה מידע

אך המהלכים כוללים את הממוצע התעשייתי של דאו ג'ונס, ה- S&P 500 ואת הנאסד"ק 100. יש מספר אפשרויות לשתף מאמרים ברשת דאו ג'ונס. ותראה מאמרים בוול סטריט ג'ורנל שנוספו לרשימה. מקורות חדשות כמו רויטרס כלולים גם ברשימה של עשרת מקורות החדשות הפופולריים ביותר בשוק האמריקאי.

רבים מהעיתונים הקטנים יותר גם ישתוקקו יותר להשתתף

וכנראה שהם יעשו זאת, כי אנחנו יודעים שהניו יורק טיימס, וול סטריט ג'ורנל והוושינגטון פוסט יופיעו ברשימה. העיתון הוסיף גם כי חלק ניכר מתכניו יהיה זמין גם באמצעות אפליקציית Apple News בחינם, המציגה סיפורים על חדשות כלליות, פוליטיקה ואורח חיים באפליקציה שלה, ואילו חדשות כלכליות ופיננסיות יתפסו מקום מושב אחורי. בעוד שאפליקציית אפל ניוז החינמית מדגישה בעיקר הודעות ישירות ותהיה לך גישה לסיפורים רבים יותר מאשר בדרך כלל מאחורי קיר משכורת, אפל ניוז מדגישה גם תוכן מגזין ארוך יותר.

יש לנו קהל שדומה באופן אידיאולוגי למשתמש באינטרנט הממוצע

לידיעתך, אפל אינה כוללת תוכן בתשלום באזור עיון בקטלוג. תומכים פוטנציאליים שאנו רואים מאחורי קיר משכורות כוללים את וול סטריט ג'ורנל, הניו יורק טיימס והוושינגטון פוסט, כמו גם עיתונים גדולים אחרים.

Redditors עשו עבודה נהדרת לגייס מניות מקוצרות בכבדות ולהפעיל צוואר בקבוק קצר, כך מדווח הוול סטריט ג'ורנל. מניותיה של הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם אמזון (נאסד"ק: AMZN) עומדות בפני ירידה של 30 אחוז בערך.

אף אחת מההודעות הללו לא מתיימרת להיות אמיתיות

חדשות שיוזרמו באותה תקופה, אך MetaStock היא הרבה יותר מסתם חדשות. כפי שאתה יכול לדמיין, האתר מלא מחשבות – ומעורר דעות על כל דבר, החל מחדשות הבורסה האחרונות ועד החדשות החשובות ביותר של היום. תומסון רויטרס כיסה הכל, כולל ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס, S & P 500 והבורסה בניו יורק (סימול: NSE). לגבי השאר, זה שווה את הכסף שלך כיוון שהיא פלטפורמת המסחר הגדולה בעולם למניות, תעודות סל ונאמנות השקעות.

החלק WSJ שווקים באתר מכיל חדשות וסטטיסטיקה של שוק המניות

כולל כלי מעקב אחר מניות ותיקים. כלים אלה מאפשרים למשתמשים לעקוב אחר מחירי המניות בזמן אמת, לצפות בתרשימים אינטראקטיביים, לקבל חדשות כלכליות עולמיות ולצפות בתוכניות CNBC כמו "Mad Money" ו- "American Greed".
למידע מורחב בתחום של עדכוני חדשות מוול סטריט נא לבדוק ב- bigshotnews.net

למנויים תהיה גישה של 24/7 לחדשות כלכליות חדשות מוול סטריט ג'ורנל ומקורות חדשות גדולים אחרים

לאורך כל היום תוכלו לצפות בשידור חי של הממוצע התעשייתי של דאו ג'ונס, ה- S&P 500 והקרנות הנסחרות בבורסה, שהועברו בשידור חי ברחבי העולם עם חדשות חמות, כמו גם עדכוני שוק המניות בזמן אמת מבית בלומברג, רויטרס, שבוע העסקים של בלומברג, CNBC, פוקס ניוז ואחרים.

וול סטריט ג'ורנל, אייפון ואנדרואיד – עם מנויים ניתן להתאים התראות חדשות לפי העדפותיהם. עדכון ה- RSS כולל גם חדשות מבלומברג, רויטרס, בלומברג ביזנסוויק, CNBC, פוקס ניוז ומקורות חדשות גדולים אחרים.