החזר מס שבח

עליך לציין את ההעברה וההעברה של תוכנית הפנסיה שלך ב- IRA על החזר המס שלך כחלק מההחזר למס הכנסה שלך בשנה הראשונה לאחר המעבר ל- IRA.

בארצות הברית

שירות ההכנסה הפנימית (IRS) נוטה לראות את התמורה ממכירת נדל"ן כמעין רווח הון, כלומר הכסף שהוא מרוויח כפוף למס רווחי הון. ייתכן שתשלם מיסי רווח הון לטווח קצר, אך הם צמודים למקום בו הכנסתך נמצאת במדרגת מס פדרלית, באותו שיעור שתשלם עבור מס הכנסה רגיל, ובשיעור נמוך יותר משיעור ההכנסה שלך. . אל תשכח להתאים את הלנת מס ההכנסה ליום 1 בינואר אם הכנסותיך אינן כוללות רווחי הון כהכנסה (ראה טופס W-4 לשמירה על "עוד כסף בכיסך"). למטרות פדרליות ומס, בדרך כלל אתה מחויב במס על הכנסות מעל 250,000 $ לשנה, או 1.5 מיליון דולר ליחידים ו -2 מיליון דולר ומעלה למשפחות.
למידע מורחב על החזר מס שבח יש לגלוש לאתר tax4me.co.il

עליך להיות מוכן גם למלא טפסים נוספים להחזרת המס שלך אם יש לך רווחי הון או הפסדים

אתה ממלא את טפסי המס הנכונים ומכין אותם לחישוב ולדיווח על רווחי ההון או הפסדי המס המתאימים עבורך. פשוט ענה על כמה שאלות בראיון המס שלנו, ואם אתה רוצה שנעזור לך להשלים את החזר המס שלך לגולים בארה"ב, אנא יידע אותנו.

בקורס המס שלנו תלמד את כל מה שאתה צריך לדעת על איך לנצל את ניכויי המס

איך עובדים מיסים והשקעות ואיך הם עובדים עבורך. למידע נוסף על מיסים, השקעות, מיסי רווחי הון והפסדים, זיכויי מס וניכויים, וכיצד לעבוד עם מיסים או השקעות ולנצל את הניכויים, אנא בקרו בקורס המס שלנו. עכשיו, לאחר שהבנתם כיצד פועלים מיסי רווחי הון ומדוע מוכרי בתים יכולים להיות פטורים מרווחיהם, עליכם לדעת למה לצפות כאשר אתם מוכרים את ביתכם. מס הכנסה נוטה לנקוט בגישה שמרנית יותר לרווחי הון הקשורים למכירות בתים. מומלץ לבקש ייעוץ אצל איש מקצוע מנוסה בבוא העת. שימו לב כי חישוב בסיס העלות (מחיר מכירה נטו) למכירה לבית והמס על מכירת הבית יכול להיות מורכב מאוד, אז שימו לב לכך.

מיסי רווחי הון יכולים להיות מעצבנים

אך השקעות טובות כמו מניות מאפשרות לך להימנע מתשלום מס על הרווחים שלך אם אתה מממש את הרווחים רק כשאתה מוכר את עמדתך. שים לב שאתה יכול להעביר את רווחי ההון ממדרגת מס אחת לאחרת (ראה "כיצד פועלים סוגרי מס"). המחוקק לוקח בחשבון את המיסים שנוצרו בעת הערכת הטיפול במס על השקעות בחוק המס הפדרלי בארה"ב.

אתה יכול לתת תפקיד לטווח ארוך לצדקה מוסמכת המותאמת למגבלות ההכנסה ברוטו

בפרט, בעלות על מתנה אמנותית למשך יותר משנה יכולה לאפשר לך להימנע ממס רווחי הון, לתבוע את ניכויי מס הכנסה לשנה הנוכחית בניכוי יחיד, ולהפחית את חבות מס הירושה שלך.

אם אתה חייב יותר מ -1,000 $ בעת הגשת החזר המס שלך

ייתכן שיהיה עליך לבצע תשלום רבעוני אם אין אשראי מונע או להחזר. עליך לדעת גם אם ביצעת רווחים מחוץ לחשבון מועדף ממס, כגון 401 (k) או IRA, והאם שילמת מיסים על רווחי מניות אלה, המכונים מיסי רווח הון. אם קיבלת מס רווחי הון החייבים במס בשנת המס, ייתכן שיהיה עליך לעכב או לשלם את תשלומי המס שלך.

אם הרווחים שלך חורגים מהסכום שאתה מדווח עליו כהכנסה רגילה, השאר ידווחו כרווחי הון בנספח ד 'לטופס 1040 שלך. כל מי שמרוויח דיבידנד או ריבית חייב לציין זאת גם בדוח המס.

אם אתה מוכר את המניות

האג"ח, האופציות או ההשקעות האחרות שלך לפני שנת 2020, עליך לכלול אותן בדוח המס שלך בנספח ד. עליך למלא דף עבודה לקביעת שיעור מס רווחי הון ואת תוכנת המס יעשה את החישוב בשבילך. זה נעשה בדרך כלל בעצמך ובדרך כלל קורה מבלי שתתבקש להזין נתונים. אם מכרתם, המתינו עד שתדעו כמה כסף קיבלתם מהמכירה לפני שתגישו את מס ההכנסה למס הכנסה.

עבור השקעות, מס הכנסה דורש ממך לדווח על רווחי ההון שלך בעת הגשת החזר מס הכנסה שלך. אם תוצאות המס המתוכננות שלך יתממשו תלויה בנסיבות הספציפיות של מצבך בעת הגשת דוח המס שלך.

מדינות יכולות לייצר יותר הכנסות מרווחי הון על ידי הטלת מס נפרד על ריביות שבוצעו

או שהן יכולות לקזז את העדפת המס הפדרלית. נישומים המוכרים כ"רווחים בר-השבה "במסגרת קוד המס של מס הכנסה (IRS) אינם משלמים מס הכנסה על רווחים בר-השבה. עם זאת, הם חייבים מס בלו פדרלי מכיוון שהרווח בר ההשבה כפוף לסעיף 3 (1).