הכנסה נוספת מהבית

אם אתה רוצה לכתוב ולשתף סיפורים על חייך הפרטיים, הדרכות, ביקורות וטיפים, בלוגים הם תחביב נהדר להרוויח כסף. אני מקווה שנהנית מסיכום זה של כמה מהפוסטים האהובים עליי בבלוגים והשיטות להרוויח הכנסות נוספות. בין אם אתה צריך להרוויח כסף מהיר כדי לשלם את חובך או לענות על צורך פיננסי ספציפי, סביר להניח שאתה מחפש רעיונות לייצור כסף שיספקו לך הכנסה יציבה להחלפת 9-5 שלך עבודת יום. התכופפו ובדקו את הדרכים השונות בהן תוכלו להרוויח כסף מהבית אם כשחקן משנה במשרה חלקית או במשרה מלאה. אם חשבת איך להרוויח קצת כסף בבית בקנדה או בארצות הברית, הנה רשימה של עבודות צד יצירתיות עבורך.

דרכים לייצר הכנסה נוספת

יש המון עבודות צד לגיטימיות שיכולות להרוויח 500$ נוספים לחודש אם אתה סטונט, אמא או אבא עסוקים או סתם רוצים להרוויח קצת כסף נוסף. ניתן לתגמל על שופינג מקוון, מענה על סקרים פשוטים, צפייה בסרטונים, בדיקת הצעות חינם של מותגים, חיפוש באינטרנט או משחק משחקים. כל עוד יש לך חיבור לאינטרנט, מחשב נייד או שולחן עבודה ועכבר עובד, אתה יכול לקחת על עצמך עבודה לגיטימית מהבית ולהרוויח כסף אמיתי.

במאמר זה נחקור דרכים שונות בהן תוכלו להרוויח כסף מהבית. להלן מספר דרכים לגיטימיות להרוויח הכנסה נוספת מעבודה שנייה, להתחיל קריירת סולו במשרה מלאה או אפילו להקים עסק קטן מהבית. בראש הרשימה, אני רוצה להתחיל את הדברים במאמץ קטן להרוויח כסף נוסף.

הכנסה נוספת בעזרת מילוי סקרים

אם אתם מחפשים דרך קלה להרוויח קצת כסף נוסף, אפשר לקחת חלק בסקרים בזמן שאתם גולשים בנטפליקס זה לא קל. אבל סקרים הם דרך מהירה להרוויח מספיק כדי להרשות לעצמכם כמה תוספות. דרך נוספת להרוויח קצת יותר כסף בזמן קצר (10-20 דקות עבודה) היא להירשם לבדיקת משתמשים, שמעריכה אתרים.

פלטפורמת לימודים אונליין

הודות להתקדמות הטכנולוגיה קל יותר מתמיד לעבוד מהבית בלי ללכת למשרד. אבל אם אתה צריך לעבוד במשרה חלקית כדי לעזור לך שלא תצטרך לצאת מהבית לעבודה, אתה יכול לחפש דרכים להרוויח כסף מהבית. אתה יכול להרוויח הכנסה נוספת על ידי קניות של מצרכים של אנשים אחרים באמצעות Instacart.

כללתי את הסעיף הזה כי טעיתי כסטונדנט במכללה לבזבז הרבה יותר מדי כסף על לימודים ממשלתיים שטענו כי הם עוזרים לי להרוויח כסף נוסף. אני לא אומר שנתנו לי עצות רעות, אבל טעיתי כשנפלתי על פיתוי של הכנסה נוספת ורציתי לעשות את העבודה הדרושה כדי להשיג אותה. לפני שתמשיך באחת משיטות אלה עליך להבין את הלך הרוח הנכון כדי לחפש דרכים להרוויח כסף נוסף מהבית.

לצבירת חשיפה ניתן לעשות קידום מוצרי מידע בחינם.

הכנסה נוספת בתור סטייליסט

כסטייליסט מקוון אתה יכול להרוויח כסף מזומן נוסף על ידי מכירת תכשיטים ומוצרי טיפוח משמאל וימין או אירוח מסיבות מכירה. ככל שאתה יודע יותר, כך תוכל להציע יותר סלסולים ותוכל להרוויח יותר כסף. אלה סוגי העסקים שאנשים זקוקים לשירותים מהם וסוג העסקים שהם מוכנים לשלם עבורם.

להרוויח כסף מצילום עצמי

צילום הוא מיומנות נוספת שאפשר להפוך למיומנות להרוויח כסף אם אתה יודע לקחת זריקה נהדרת. דרך טובה להרוויח הכנסה פסיבית היא לצלם ולהעלות אותם לאתר בו תוכלו למכור אותם ולהרוויח כסף על טייס אוטומטי. אם יש לך בלוג או חשבונות מדיה חברתית כמו טוויטר או אינסטגרם, הרשמה ל- iZoeA היא דרך נהדרת להרוויח כסף נוסף.

כסף דרך הרשתות החברתיות

רוב האנשים חושבים שפייסבוק הוא אוכל ענק בזמן, אבל עבור האדם הנכון זו יכולה להיות דרך נהדרת להרוויח קצת כסף בצד. אתה יכול לחבר את חשבונות המדיה החברתית שלך ולהתחיל להרוויח כסף מיד. זו הדרך הקלה ביותר להרוויח כסף במהירות באמצעות חשבונות המדיה החברתית שלך, ולכן אני ממליץ לך לבקר ב- Izea.

על ידי השימוש במערכת המודעות של פייסבוק ויצירת מבצעים משכנעים תוכלו להקים ולנהל קמפיינים רווחיים המסייעים לבעלי עסקים לאסוף לידים ולהגדיל את עסקיהם. שיווק שותפים הוא דרך נהדרת להרוויח כסף בבית מסיבות רבות. הדרך הטובה ביותר לקדם מוצרי שותפים ברשתות החברתיות היא באמצעות בלוגים.

הכנסה נוספת מהבית עם נדל"ן דיגיטלי

אם אתה מעוניין לפתוח בלוג ולהרוויח כסף מהבית, כדאי לך לקרוא את המדריך למתחילים האולטימטיביים. קרא את הרשימה הזו של 50 דרכים להרוויח כסף באמצעות שירותי עוזרים וירטואליים. המדריך האולטימטיבי הזה יכול לעזור לך ללמוד עוד על מה שנדרש כדי להקים עסק ב- VA בבית.

בעזרת ההדרכה הפשוטה שלי תוכלו להתחיל להרוויח כסף בבלוגים במחיר נמוך מ- 2.95 דולר. לא משנה איך תנסה להרוויח כסף מבלוגים, תלוי בנושא ובנישה של הבלוג שלך, יהיו לך כמה שיטות שעובדות טוב יותר מאחרות. בלוגים, למשל, יכולים להרוויח כסף ממודעות, ממכירות שותפים ומפוסטים ממומנים.

אני מאמין שהכנסה נוספת יכולה לשנות את חייך באופן חיובי. אדם יכול להפסיק לחיות משכר למשכורת, לשלם את חובותיו, להרוויח כסף נוסף וללמוד כיצד להרוויח כסף נוסף. זה הגיוני, מכיוון שדנים בסנטים אודות יצירת הכנסה נוספת באמצעות הכנסה נלווית, הכנסה נלווית וכסף בסכום הגון.

הכנסה נוספת מהבית להורים

באופן זה אמהות ואבות שנשארים בבית יכולים להרוויח קצת יותר כסף כדי להשלים את התקציב המשפחתי מבלי לצאת מהבית או להקריב זמן עם הילדים. התשואות הפוטנציאליות צנועות, ולא כל הזדמנות מתאימה לך, אך במהלך שנה תוכל לגייס מאות ואף אלפי דולרים. למעשה, לפניכם 10 הזדמנויות להרוויח כסף בזמן שילדיכם בבית הספר, ישנים או כשהם ערים ודורשים את תשומת לבכם.

דרכים נוספות להכנסה מהבית

NerdWallet ריכז 25 דרכים לגיטימיות להרוויח כסף באופן מקוון על סמך המהירות שאתה יכול לשלם ואפשרויות המופיעות על סמך המהירות שבה אתה יכול להתחיל לשלם. התחל בחנות משלוחים מקומית לקבלת מזומנים מהירים ואז השתמש באתרים כמו Thredup ו- Poshmark כדי למצוא קונים. בעוד שרוב האנשים מעדיפים מזומנים מהירים, אתה לא צריך להוזיל הופעות איטיות יותר כי הם ישלמו יותר בטווח הארוך.