בחירת מוצר מניב באמזון

תתמודדו עם תחרות נוקשה, אך מוצר עם פחות ביקורות יקל עליכם לצבור ביקורות נוספות של 5 כוכבים, אשר ישפיעו על הדירוגים שלכם ויגדילו את הסיכויים שלכם לפגוע בראש הערימה. שקול את מבחר המוצרים: הפריטים הטובים ביותר הם בדרך כלל 25% או פחות ממה שהם נמכרים עבור באמזון. זה הפריטים היקרים ביותר, הנמכרים ביותר, שמביאים לך הכי הרבה רווח, אז תסתכל על שולי המוצר.

אם אתה רוצה למכור כמה מוצרים להרבה אנשים, יש פוטנציאל לשולי רווח גבוהים יותר. אם מכירה לצרכנים עולה 15 $ במקום 100 $, 20-75% מהמוצר של 15 $ יהיה שולי הרווח ולא יישאר מה לשלם עבור דמי מכירה, פרסום, משלוח, טיפול ואחסון.

אתה לא רוצה בסופו של דבר לייצר מוצר

לשלוח אותו למחסן אמזון ואז לגלות שהוא לא נמכר. כשאתה מוכר את המוצר, אתה מרוויח כסף ובתורו אתה יכול לייעל את קטלוג המוצרים שלך מבלי לוותר על המוצרים שלך עם רווח נמוך למען הזדמנות חדשה לשלב את המוצרים הטובים ביותר שלך לקו מוצרים או מותג. מכיוון שחלק גדול ממכירות המוצרים הפיזיות מתרחשות באמזון, הנה כמה שיטות למצוא מוצרים רווחיים שתוכלו למכור באמזון ובחנות Shopify משלכם.

הצעד הראשון והחשוב ביותר להתחיל כמוכר באמזון הוא למצוא מוצר שיש בו בעיטה. לדעת למצוא מוצר רווחי למכירה באמזון הוא קריטי להצלחה ארוכת טווח של כל מודל עסקי.
עבור עוד פרטים נוספים על בחירת מוצר מניב באמזון וRPGESCHOOL יש לבדוק ב- rpgeschool.co.il

אין זו הפתעה גדולה שרוב האנשים שרוצים להצטרף ל- FBA לעולם לא מתחילים מכיוון שהם מגיעים מתחרות נמוכה ומביקוש רב למוצרי המותג הפרטי.

אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור אנשים בכל הקשור למכירת מוצרים ממותגים של אמזון הוא למצוא את המוצר הנכון למכור. כדי לא לבזבז זמן וכסף על מוצרים שלא נמכרים, חשוב לדעת כיצד לקבוע וסוגי המוצרים למצוא מוצר מנצח.

עכשיו

כאשר אתה מבין כיצד למצוא מוצר שמוכר היטב באמזון, כדאי לבחור סוג מסוים של מוצר או קטגוריה שברצונך למכור. על מנת לבחור את המוצר המושלם שמוכר היטב, מומלץ לבחור פריט שתוכל לרשום בדיוק את הדרוש. למתחילים, זו עשויה להיות אפשרות טובה יותר לבחור את המוצר הפשוט ביותר או מוצר שהכי קשה לייצר ולמכור ללקוחות שלך.

זה מבטיח שלא תפשוט רגל בגלל מוצרים פגומים או שהוחזרו ותרוויח אגורה יפה ממה שאתה מוכר

אתה רוצה להיות בטוח שהמוצר שאתה בוחר הוא מותג עצמו ונמכר ביותר מ -10 דולר באמזון. אם מסיבה כלשהי למוצר שלך יש פחות מ -10% ברשימת אמזון, יש להוסיף אותו כפריט.

על ידי ביצוע מדריך פשוט זה ובהתחשב במילות מפתח של מוצרים

שולי רווח, ביקוש למוצרים ומחקר תחרותי, אתה יכול להיות בטוח למצוא מגוון מוצרים רווחיים כדי להתחיל אסטרטגיית מכירות יעילה של אמזון. מכירת מוצרים למטרות רווח פופולריים ומבוקשים על ידי צדדים שלישיים מציבה את עצמה בסכנת כישלון על ידי מכירת מוצרים לשוק רווי.

הטיפ האולטימטיבי לחשיפת מוצרים מעניינים לעסק המקוון שלך

הדבר הראשון שאתה עלול להיות לא בטוח מתי אתה הופך למוכר באמזון הוא כיצד אתה מתחיל להרחיב את מגוון מוצרי המסחר האלקטרוני שלך ולהתמודד עם העובדות. מאמר זה בוחן אסטרטגיה בת 5 שלבים להנגשת המידע שמוצרי אמזון בקטלוג אמזון.

כדי למצוא את אומדני המכירות והמכירות הנכונים עבור מוצר מסוים, אתה יכול להשתמש ב- SellerApp או Amazon Product Research כדי לקבוע את הביקוש הנמוך ביותר והמקסימלי לכל מוצר בקטגוריה שלו. בעמודי המוצרים הנפרדים של אמזון תוכלו לראות את דירוג רב המכר כדי למצוא את המאמרים הפופולריים ביותר בכל קטגוריית מאמרים. דירוג זה משתלב היטב עם ההבנה עד כמה המוצר מוכר בקטגוריה שלו.

אם אתה מתעמק קצת יותר, עליך להשתמש בכלי כמו Jungle Scout שיכול לעזור לך למצוא את המוצרים הנמכרים ביותר מהמוכרים הפופולריים ביותר ומאפשר לך לסנן לפי קטגוריה, מחיר, מכירה ותכונות אחרות.

אותם כלי מעקב אחר מלאי שפועלים לקניות סיטונאיות וישירות יכולים לעזור לך לארגן את מוצרי המותג הפרטי שלך שנמכרים באמזון

שמור רשימה בסמארטפון או בעט ובנייר כדי להצביע מתי הגיע הזמן לעשות מחקר שוק על רעיונות המוצרים שלך. היתרונות העיקריים של מכירת מוצרי המותג הפרטי באמזון הם שאתה יכול להקים מותג משלך באתר בעלויות סבירות מראש ובמינימום נמוך.
למידע מורחב על קורס אמזון כדאי לבדוק ב- rpgeschool.co.il

עם זאת, מוצרי המותג הפרטי נוטים להיות בראש רשימת אפשרויות הרכישה המומלצות עבור חברות סטארט-אפ ומוכרים קטנים המעוניינים להקים מותג. למעשה, על פי מחקר סטטיסטי, יותר מ -40% מההצלחה של עסק מקוון תלויה ברכש המוצר הנכון.

אחת הדרכים המהירות ביותר למצוא מוצרים הקשורים לאמזון

היא לחפש ברשימת רבי המכר של אמזון קטגוריות שונות כדי לגלות מה נמכר. אם אתה מסתכל על רשימת רבי המכר, אתה יכול לראות את 100 המוצרים הטובים ביותר שנמכרים באמזון, מה שנותן לך מושג אילו מוצרים נמכרים.

אם אתם מחפשים כלי או משאב שיעזור לכם למצוא מוצרים למכור באמזון

ג'ונגל סקאוט היא הפלטפורמה הטובה ביותר. Jungle Scout הוא מאתר הזדמנויות בעל ערך להשגת הבנה מעמיקה ומוצקה של נפח החיפוש עבור מוצרים מסוימים, רמת התחרות, נישות שונות והזדמנויות מכירה מתפתחות. אנו מוכרים ב- Jungle Scout, אחת הפלטפורמות למכירה באמזון.

אתה יכול להתקין את Jungle Scout כתוסף של Google Chrome

כדי לעיין במוצרים ולנתח את נפחי החיפוש שלהם, כמו גם את סוג התחרות. אתה יכול גם להיכנס לאתר Launchessess כדי לראות אילו מוצרים ב- Jumpend, Vipon, Rank Booster ובדרכים רבות אחרות מגיעים לשוק כדי לרגל אחר מוכרים המשתמשים באתרי השקה רבים אחרים.