חתונה בקפריסין לרנקה

אנו מציעים מגוון רחב של חבילות ושירותי חתונה בהתאמה אישית ויכולים לארגן כל היבט של החתונה שלכם בחו"ל בקפריסין. את כל המסמכים יש להביא איתכם לקפריסין ולהציגם באופן אישי לפקיד הנישואין בעירייה לבחירתכם לפחות 3 ימי עבודה לפני החתונה. נישואים אזרחיים הם הסוג העיקרי של זוגות נשואים המגיעים לקפריסין כדי להתחתן בקפריסין. חבילות חתונה הן בהחלט לא אפשרות החתונה היחידה בקפריסין.

אנחנו מנסים למצוא את שמלות הכלה הקפריסין לרנקה האהובות עלינו בין ים הסחורות

ליצירת קשר עם מארגני חתונות בצעד קל, השתמש בטופס למטה ובקשתך תופנה לפחות ל-7 מתכנני חתונות הפועלים בקפריסין. אלפי זוגות מגיעים לקפריסין ומתחתנים מדי שנה וכמעט כולם יותר משמחים שבחרו בקפריסין לחתונתם. אם אתה נהנה מחתונת היעד שלך, שקול להתחתן עם אהובך בקפריסין.

חשוב מאוד לדעת איזה סוג של אבטחה אתה מקבל לפני שמזמינים את החתונה שלך בקפריסין

אבל עבור זוגות חד מיניים בקפריסין, זו הדרך היחידה להינשא כחוק. למרות העובדה שבני הזוג אינם יכולים לערוך נישואים אזרחיים בארצם ולקיים נישואים אזרחיים בקפריסין, נישואיהם עדיין מוכרים רשמית במדינותיהם.

Clase Mundial יעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה עבור החתונה שלך בקפריסין

לאחר החתונה, פקיד הנישואין ישלח עותק מאושר של תעודת הנישואין לשגרירות מדינת הולדתך בקפריסין. כך אנחנו מורידים את כל המהומה ומגיעים לעומקם של מה שאתם באמת רוצים לחתונה שלכם בקפריסין.
עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של חתונה בקפריסין לרנקה מומלץ לגלוש לאתר free-wedding.info

למידע נוסף על סוג טקס החתונה שתוכלו לארח בקפריסין

לחצו כאן. עליך לספק את כל המסמכים הנדרשים ולהיות בקפריסין למשך שלושה ימי עסקים חינם לפני יום חתונתך. זו גם אפשרות זולה יותר, ומכיוון שחתונות יעד הן כל כך נפוצות, אתה חייב למצוא הרבה חברות ואתרי אינטרנט לתכנון היום הגדול שלך. חתונה בקפריסין היא הזדמנות מצוינת לשלב את חתונת החלומות שלכם עם חופשה נפלאה וירח דבש מיוחד לא פחות.

עליך להפוך לתושב קפריסין 3 ימי עבודה חינם לפני החתונה

מדובר בנישואים חוקיים בקפריסין לזוגות חד-מיניים וגם לזוגות מנוגדים. במאמר זה, נדון במה שנדרש כדי להתחתן בקפריסין, החל מדרישות משפטיות וניירת ועד לאתרי נופש פופולריים ומנהגי חתונה בקפריסין.

אם אתה צריך נישואים חוקיים הן בקפריסין והן בחו"ל

אז אתה צריך לעבור כמה רשמיות. במילים אחרות, כל הדרישות החוקיות לחתונה בקפריסין חלות גם במקרה זה. זוגות רבים בוחרים בחתונה בחוץ בקפריסין בגלל מזג האוויר ונוף החוף היפה. בארגון חתונה בקפריסין תפטרו מכאבי ראש נעימים.

זה יצר את תעשיית החתונות בקפריסין שהיא כעת בוגרת ומנוסה

בעוד שזוגות רבים נהנים מהשירות המסורתי בסנט הלנה, אנו מורשים גם לארגן חתונות אנגליקניות בקפלות במלון כגון פאלם ביץ' או גולדן ביי. אם אתם מחפשים משהו יוצא דופן, משהו שירשים את האורחים שלכם, אז אין ספק שכדאי לכם לשקול חתונה בקפריסין. כדי להתחיל בתכנון התקציב שלך, הנה כמה הערכות לגבי העלות של מוצרי חתונה בקפריסין.

בני הזוג לגם קוקטיילים על החוף וצפו בחופי החול הלבנים של קפריסין מבלים את יומם

שבועיים אחרי שחזרו מקפריסין, מרב וגייב חגגו את חתונת החלומות שלהם לשוויון בישראל. גם מרף וגם גייב חתמו על כתובה (הסכם ממון) שלא רק שני גברים אלא שתי נשים יכולים להעיד עליה, כולל שפת המחויבות ההדדית שלהם. צפו בשמש, ים וכלה שלנו בערוץ 4 ~ מתכנן חתונות קרי בארקר קפריסין. במחיר זה, לרנקה יכולה להרוויח 10,000 דולר עבור יום נישואין בלבד כשהיא בתפוסה מלאה. קפריסין ידועה בתור אי האהבה – הודות לקשר שלה עם אלת האהבה והיופי היוונית העתיקה אפרודיטה – לרנקה מאמצת את סיפור האהבה הזה בכל כך הרבה דרכים, מה שהופך אותה לחתונה, ירח דבש ורומנטיקה ליעד אידיאלי לחופשות. …

אם אתם מתכננים טקס דתי

עליכם לעקוב אחר הדרישות החוקיות והנהלים המפורטים לעיל, אך תצטרכו גם ליצור קשר עם השר הרשום של הכנסייה בה אתם מתכננים להינשא על מנת לבצע תוספת סידורי הטקס הדתי. למרות שהחתונה הייתה בקפריסין, רצינו מוזיקה בסגנון ישראלי, אז לכל סוף השבוע הזמנו דיג'יי מעולה, DJ Ifty, מישראל. על מנת להתחתן כחוק בקפריסין, עליך להגיש באופן אישי את בקשת הנישואין שלך לפקיד הנישואין בעירייה שבחרת לאחר הגעתך לקפריסין.

החתונה התקיימה במועדון הימי ליד לרנקה

המקום ממוקם ממש ליד הים ונתן לנו את ההרגשה והאווירה שחיפשנו. לשקט נפשי מוחלט, אפרודיטה שירותי חתונה מציעים חבילות חתונה מלאות הכל כלול באולם החתונות בחוף אפרודיטה. דירות לאקי מלון – תהנו מהחתונה האזרחית שלכם ליד הבריכה בדירות לאקי, הממוקמות רק 200 מטר מחוף הים.

בעוד שהמסמך עצמו הוא בחינם, זה יכול לעלות עד $250 לתרגם אותו לאנגלית, לאמת ולהדפיס. זוהי יותר מטיסה לקפריסין, שאורכת פחות משעה וניתן להזמין אותה אונליין במחיר של 150$ בלבד. פעם אחת בלרנקה, תמצאו לינה לכל כיס.

מכיוון שהחתונה נמשכה על פני 4 ימים

כל יום היה חגיגה חדשה במקום אחר. למי שמתלבט אם לארגן חתונה אינטימית על החוף עם החברה המושלמת לתכנון חתונות, אל תחפשו רחוק יותר. מדובר בכם, בבן זוגכם ובאנשים שגידלו ותמכו בשניכם כדי שיום אחד תוכלו להמשיך לתמוך אחד בשני.

בין אם בשמש או בכוכבים

לחתונות מודרניות אלו מול האוקיינוס ​​יש אווירה ייחודית של אי. מהרגע שיצרנו קשר עם Ionian Weddings קיבלו אותנו בצורה מושלמת. ישנה חצר מול הכניסה למפגשים וצילומים, למרות שהצלמים שלנו לרוב יקחו אתכם למקום אחר לצילומים. ורוניקה וקונסטנטינוס שותקות, קשובות, אבל יקרות מאוד.