עיצוב ישראלי : מעצבים את המטבח עם תמונות ישראליות!

המטבח הישראלי הוא אחד המטבחים עם הכי הרבה אופי ביחס למטבחים אחרים. תוכלו ליצור עיצוב מטבח עם חיבור ושייכות לישראליות בכמה צעדים פשוטים. אתם לא צריכים להשקיע כל כך הרבה מחשבה אלא רק לעקוב אחרי המדריך הפשוט והמדהים הזה שיגרום למטבח שלכם להיות ישראלי אסלי עם כמה אלמנטים קטנים שתוכלו להוסיף. בואו ביחד איתי לצלול לעולם שלם של עיצוב ישראלי ייחודי.

צבעים, צבעים וצבעים : איזה צבע לבחור למטבח שלכם?

אז כמו שאמרתי, אתם לא צריכים להיות מעצבים גדולים ולהשקיע כל כך הרבה מחשבה כדי ליצור את העיצוב שלכם. ההמלצה הראשונה שלי זה קודם כל לבחור את הצבעים של המטבח ולזכור טוב טוב איזה צבעים בחרתם. זה לא משנה איזה צבע תבחרו אבל אני ממליצה על צבעים נייטרלים כדי שתוכלו לשחק בקלות רבה יותר עם העיצוב. אם יש לכם מטבח קיים תבדקו מה הצבע שהכי בולט במטבח שלכם ואיתו תתחילו לעבוד.

ואחרי הבסיס: בואו נתחיל לעצב את המטבח הישראלי!

המטבח הישראלי מודרני וחכם, לכן כדאי לכם לשים לב מה אתם יכולים לשלב כך שהמטבח ישאר מודרני. מצד אחד תוכלו לשים חיפויים למטבח עם אפקטים של אוכל ישראלי. מצד שני אנחנו לא רוצים ליצור מראה של "בית העגל" ולכן אפשר לבחור תמונות אומנותיות למטבח המשלבות עיצובים מגניבים של תבלינים (שזה הכי ישראלי), סכום, יין ועוד. בנוסף, אם אתם ממש רוצים אלמנט ישראלי פשוט תרכשו תמונות של ירושלים אשר מתאימות למשרד שלכם, ותלו את התמונה על הקיר של המטבח כך שהיא תהווה מקום שייכות רב לישראליות שלכם.

לעצב ישראלי וחכם –

בעיצוב הישראלי אתם לא צריכים לחשוב יותר מדי. מספיק שתשימו תמונה, חיפוי מגניב או איזה פסל חמוד בצד והוא כבר יהפוך לישראלי. העיצוב הישראלי נוטה לחדשנות עם מינימליסטיות ולכן העיצוב בכלל לא קשה ואינו דורש מאמץ רב. עצבו מטבח בצבעים אחידים, שלבו 10% עם צבעים אחרים ונסו שהמטבח יהיה ריק מכל חפץ מיותר ולא שימושי. חפשו מקום לאחסן את כל הדברים הלא שימושיים. שימו הכל בארונות אחסון.